Yokey-Produzzione di Gomma Prufessiunale, Prutezzione Ambientale è Intelligently Made.Focus nantu à Pezzi di Precisione, Serviziu per a Fabricazione High-End.(ROHS, REACH, PAHS, FDA, KTW, LFGB)

Cumu sceglie i sigilli giusti per i dispositi medichi

Siccomu l'industria medica cuntinueghja à cresce, l'equipaggiu è i dispositi medichi sò diventati più avanzati per trattà i sustanzi chimichi duri, droghe è temperature.A scelta di u sigillu ghjustu per l'applicazioni mediche hè critica per u rendiment generale di u dispusitivu.

I sigilli medichi sò aduprati in diverse applicazioni, cumprese pompe mediche, cumpunenti IV, dispusitivi di alimentazione è materiale di implantazione.U scopu di i sigilli medichi hè di prutezzione di e persone è di i dispositi da a fuga dannosa.Sò appiicati quandu i liquidi o gasi sò pompati, drenati, trasferiti, cuntenuti o dispensati.

Ci hè parechje fatturi chì deve esse cunsideratu quandu sceglite u sigillu propiu per un dispositivu medicale.Eccu alcuni di i fatturi principali da cunsiderà quandu pigliate a decisione.

nutizie03

Sceglite u materiale elastomeru ghjustu.

Per sceglie u sigillu ghjustu, avete bisognu di prima capisce l'applicazione in manu.Duvete cunsiderà u cuntattu potenziale, a temperatura, u muvimentu, a pressione è quantu tempu u sigillu deve durà.

I sigilli medichi devenu dimustrà a resistenza à i sustanzi chimichi duri è tossichi.Ci ponu esse requisiti di qualità specifichi per u materiale elastomeru di u sigillu.Per resistà è assicurà a resistenza chimica, hè impurtante chì u sigillu hè fabbricatu da elastomeri cù u più altu rendiment è qualità.Apple Rubber usa Gomma di Silicone Liquidu, Viton® Fluoroelastomer è Ethelyne-Propylene.Questi elastomeri anu migliuratu resistori chimichi, una resistenza eccellente à u calore è una bassa permeabilità à u gasu.

Siate cuscenti di a biocompatibilità.

I dispositi medichi ùn sò micca sempre in cuntattu cù u tissutu viventi.Tuttavia, quandu i dispusitivi è i sigilli toccanu u tissutu umanu è altre sustanzi vitali cum'è fluidi di u corpu, droghe o fluidi medichi, hè impurtante nutà a biocompatibilità di u compostu di sigillatura.

A biocompatibilità significa chì e proprietà di i materiali sò biologicamente cumpatibili è ùn dà micca una reazione o risposta à un tissutu vivu.Per assicurà chì nisuna reazzione ùn accade durante una applicazione medica, hè criticu per valutà a biocompatibilità di u sigillo è sceglie un materiale basatu nantu à u tipu d'applicazione è a funzione.

Certi materiali anu impurità.

Hè sempre cruciale per cunsiderà l'impurità di u materiale di sigillatura.À u tempu, l'impurità ponu liscià fora di u sigillo cù materia tossica o carcinogena.In l'applicazioni mediche induve i dispositi è i sigilli sò direttamente in cuntattu cù u tissutu umanu, à volte ancu impiantatu, hè estremamente impurtante per esse cuscenti di a toxicità potenziale di un materiale.Per quessa, l'ingegneri deve sceglie un materiale di sigillatura cù pocu o nimu impurità.

Sutta a stessa lumera, hè impurtante nutà se u materiale deve esse sottumessu à sterilizazione.Per l'applicazioni chì implicanu u cuntattu cù u tissutu viventi, tuttu u dispusitivu medicale deve esse sterile per prevene l'infezzione.

Vulete parlà di più nantu à i sigilli medichi?

Send an Email to continue the conversation. yokey@yokeyseals.com


Tempu di Postu: Mar-02-2022