Yokey-Produzzione di Gomma Prufessiunale, Prutezzione Ambientale è Intelligently Made.Focus nantu à Pezzi di Precisione, Serviziu per a Fabricazione High-End.(ROHS, REACH, PAHS, FDA, KTW, LFGB)

Chì ghjè u "REACH"?

Tutti i nostri prudutti Ningbo Yokey Procision Technology Co.,Ltd 'materia prima è prudutti finiti anu passatu a prova di "raggiunge".

Cosa hè u "REACH"?

REACH hè u Regolamentu di a Cumunità Europea nantu à i sustanzi chimichi è u so usu sicuru (CE 1907/2006).Si tratta di Registrazione, Valutazione, Autorizazione è Restrizzione di Sustanze Chimiche.A lege hè entrata in vigore u 1 di ghjugnu 2007.

L'obiettivu di REACH hè di migliurà a prutezzione di a salute umana è di l'ambiente per mezu di l'identificazione megliu è prima di e proprietà intrinseche di sustanzi chimichi.À u listessu tempu, REACH hà u scopu di rinfurzà l'innuvazione è a cumpetitività di l'industria chimica di l'UE.I benefici di u sistema REACH venenu gradualmente, cum'è più è più sustanzi sò in fase di REACH.

U Regolamentu REACH attribuisce una più grande responsabilità à l'industria per gestisce i risichi da i sustanzi chimichi è per furnisce infurmazioni di sicurezza nantu à e sustanzi.I pruduttori è l'impurtatori sò tenuti à cullà infurmazioni nantu à e proprietà di e so sustanzi chimichi, chì permettenu a so manipulazione sicura, è à registrà l'infurmazioni in una basa di dati cintrali gestita da l'Agenzia Chimica Europea (ECHA) in Helsinki.L'Agenzia agisce cum'è u puntu cintrali in u sistema REACH: gestisce e basa di dati necessarie per u funziunamentu di u sistema, coordina a valutazione approfondita di i sustanzi chimichi sospetti è custruisce una basa di dati publica in quale i cunsumatori è i prufessiunali ponu truvà infurmazioni periculi.

U Regolamentu dumanda ancu a sustituzione progressiva di i sustanzi chimichi più periculosi quandu l'alternative adattate sò state identificate.Per più infurmazione leghje: REACH in Breve.

Unu di i mutivi principali per u sviluppu è l'adopru di u Regolamentu REACH hè chì un gran numaru di sustanzi sò stati fabbricati è immessi in u mercatu in Europa dapoi parechji anni, à volte in quantità assai elevate, è ancu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione nantu à i periculi chì anu. ponenu à a salute umana è l'ambiente.Ci hè bisognu di cumpensà queste lacune d'infurmazioni per assicurà chì l'industria sia capace di valutà i periculi è i risichi di e sustanzi, è identificà è implementà e misure di gestione di risichi per prutege l'omu è l'ambiente.

Dapoi l'elaborazione di REACH hè cunnisciutu è accettatu chì a necessità di cumpensà e lacune di dati risulterà in un usu aumentatu di l'animali di laboratoriu per i prossimi 10 anni.À u listessu tempu, per minimizzà u numeru di teste animali, u Regolamentu REACH furnisce una quantità di pussibulità per adattà i requisiti di prova è aduprà dati esistenti è approcci di valutazione alternativi invece.Per più infurmazione leghjite: REACH è teste animali.

E disposizioni REACH sò state implementate in più di 11 anni.L'imprese ponu truvà spiegazioni di REACH nantu à u situ web di l'ECHA, in particulare in i documenti di guida, è ponu cuntattà l'assistenza naziunale.

5


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022