Yokey-Produzzione di Gomma Prufessiunale, Prutezzione Ambientale è Intelligently Made.Focus nantu à Pezzi di Precisione, Serviziu per a Fabricazione High-End.(ROHS, REACH, PAHS, FDA, KTW, LFGB)

Cosa hè IATF16949

Cosa hè IATF16949

IATF16949 Sistema di Gestione di a Qualità di l'Industria Automobile hè una certificazione di sistema necessaria per parechje industrie di l'automobile.Quantu sapete di IATF16949?
In breve, IATF hà u scopu di ghjunghje à un cunsensu di standard più elevati in a catena di l'industria di l'automobile basatu annantu à i requisiti di basa di u sistema di gestione di qualità internaziunale.
Quale sò i membri di l'IATF?
BMW, Daimler, Chrysler, Fiat Peugeot, Ford, General Motors, Jaguar Land Rover, Renault, Volkswagen è e rispettive associazioni industriali di i produttori di l'automobile - quì avemu familiarizatu cù AIAG in i Stati Uniti, VDA in Germania è ANFIA in Italia. , FIEV in Francia, è SMMT in u Regnu Unitu.
L'IATF, chì hè pienu di dirigenti, rapprisenta a voce di i clienti di u primu livellu in l'industria di l'automobile.Si pò dì chì IATF16949 hè un standard tipicu guidatu da u cliente.

Scegliteci! U nostru Ningbo Yokey Precision Technology Co., Ltd passa per IATF16949.

Sigilli O-ring, guarnizioni di gomma, sigilli d'oliu, diaframmi di tela, strisce di gomma, cuntattate cun noi!

1658901797637


Tempu di post: 19-sep-2022